Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

Tusen saker, så lite tid.

Kategori: Life

Plugg och inlämningar och träning! Glad att jag inte ha ett extrajobb. Sjukt trevlig helg! Laserdome och gött kompishäng på fredagen, för på lördagen dra till gymmet och introducera Bellis, sen valde jag att promenera hem. Kvällen blev Mogwai och Helsing. Mådde inte särskilt bra och drog hemåt. "Tidig" morgon för dra ner till Lund och plugga, blev mycket trevligt snack med en kursare haha. Vi har märkt har noll i självdiciplin men typ 100% och analysera saker haha.

Denna vecka är det prov och en inlämning samtidigt som man ska planera för en himla trevlig Halloweenfest, sen ska jag ha löptest OCH träna. Sen söka framtida arbeten!? Ska snart sätta mig med min planerare och helt enkelt skriva ett schema för hur veckan ska se ut så jag får så mycket gjort som möjligt så på lördagen kan jag vara andas ut och ha otroligt kul i goda vänners lag.

Nu åter till planering!

Jag vet inte om jag blir argare eller mer frusterad, eller helt enkelt inte har någon stubin kvar, eller så har jag bara slutat ta skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: