Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

Rätt tid

Kategori: Life

Sen natt och upp tidigt för att tåget vid 9 tiden! Väl framme är det inte riktigt mina kursare som sitter utanför klassrummet och en annan lärare frågar dem, Ska ni ha psykologi? De bara ja! Hon bara det är här som vi ska vara!

Jag tittade märkligt på dem och undrade om jag kollat fel på schemat. Jag var vid rätt sal men ett antal timmar för tidig. Bara idag så började vår föreläsning klockan 13. Vilket retade mig något enormt, sen dök två kursare upp och hade gjort samma misstag som jag. Den ena stack tillbaka hem men den andra höll mig sällskap! Det var ett väldigt trevligt sällskap fram till lektionen började, vi fick lite ärenden gjorda och käkade lunch! Mycket plugg blev det inte, men en hel del garv och kul snack!

Blev en längre dag än väntad och hem och plugga lite. Vill bara få arbete färdigt denna veckan! Men det ska nog lösa sig, det blir bara jobbigare desto mer man läser.
Det ska inte vara lätt, då blir man aldrig utmanad och lär sig mer.
Har varit förkyld sen i söndags och det är otroligt tråkigt och stanna av träningen, men känner mig mycket bättre och hoppas jag kan komma igång igen på fredag! Imorgon blir det monsterpluggdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: