Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

November Rain

Kategori: Life

Tidig torsdagsmorgon och ut på powerwalk! Det började ösregna, men rört fick jag på mig. Suttit och pluggat, känner mig mer produktiv med min nya skrivbordsstol! Den känns lite retro! Ska ner en tur till Lund imorgon och få lite fixat, sen är det fredag och jag borde ta mig till gymmet. Balkankonsert i måndags! Det var fart och fläng på folket! Fixade tentan och det är otroligt skönt, lite närmre slutet och början på en frihet och nya möjligheter. Lyssnade på Obamas tal när han vunnit, man blir glad när såna människor vill leda, han tog ändå upp att det kommer bli svårt men framåt ska det gå. Det är rätt häftigt att en människa kan få ut till miljoner och förmedla lite trygghet genom bara ord. Nu är det läggdags. God natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: