Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

Allt sitter i ditt huvud.

Kategori: Life

Torsdagen blev lång! Var kvar hos en kursare i Lund och vi satt hela natten och snackade om allt! Självklart om tentan och massa andra saker. Sen upp tidigt för ordna tentan och det sista av halloweenkostymen. Lördagen var lyckad och vi kom ut och dansade av oss lite. Fick en del blickar med vad man var utklädd till men väldigt kul respons haha:) Då blir man glad! Idag var ännu en hälsoanalys, jag har gått tillbaka ett snäpp, vilket är segt men varit sjuk men vi gjorde konditionstest och det gick betydligt bättre haha.

Förbättrat mig lite, vilket är kul när jag inte ens lagt vikt på få upp mitt flås, det jag har kommit till insikt är att jag måste pusha mig själv mer. I en övning så hade jag klarat mig dubbla tiden än förra gången men då koncentrerande jag mig mer än vanligt och sporrade mig själv. Man är sin egen fiende när det kommer till tankekraft, dåliga vanor och rutiner när det kommer till allt. Man får arbeta för den människan som man vill bli.
Satt och funderade på människor som jag lyckas dras till och det är negativa människor, varför vet jag inte? Men det är ibland som jag låter det vara okej, att vara "taskig" emot mig och jag har börjat tröttna på det något enormt! Det är upp till mig och sätta gränser med att ta emot skit och höja mina krav på hur jag ska bli behandlad. Orkar inte ödsla den tiden, jag har på någon ska behandla mig illa och att jag klankar ner på mig själv i slutändan.
NU till något roligare, var utklädd till drottning i helgen, här är resultatet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: