Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

Mål och motivation

Kategori: Life

Ett mål är bara en planerad dröm. Dags att sätta upp de sista målen för års slutet. Sista månaden i morgon för 2012, tror aldrig att jag upplevt ett år gå så himla snabbt faktiskt. Från att att i början av året inte ens vet vad jag hade för drömmar eller ens en plan om vad jag ville göra, så är det löst. Löst och löst, jag måste fortfarande ha klart uppsatsen. SEN kan jag göra vad jag vill, nästan. När man har ett mål så är det ju lättare att ta sig dit, via delmål och man kan få det konkret!
Nu är det dags att ta sig ut till Ekeby för hälsa p Jean och lyfta lite skrot:) för sen tillbaka hem och göra sig klar för Nicoles avskedsdrinkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: