Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

Stress stress

Kategori: Life

Stress is what I do best. Denna veckan har jag otrolig mycket och göra. Förra helgen var trevlig med efterfest och allt och nu snart är det helg igen. Vad händer med veckodagarna?!? Ska ner och simma nu och försöka ta igen på det jag, inte kunde göra när jag var i någon förkylningskolli. Denna helgen blir bara en massa plugg, jag har verkligen inte tid med något annat och sen är det bara fokus på uppsatsen.

Var en tur på väla igår! Väldigt trevligt:) hittade mig en mintgrön tröja! Piffigt värre. Om en månad så tar jag mig en tur till Berlin med för ha en liten morot att se fram emot! Mitt i uppsatsskrivandet! Så innan decemberstressen kommer man bort. Hösten går så snabbt! Fast är förvånad att det inte är kallare, när man går runt med sin michelinjacka som en snögubbe och träden är fortsatt gröna.

Nu blir det springa till bussen och simningen och sen hem för att plugga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: