Hellans life

En öppensinnad skåning som försöker göra det bästa av vad livet ger.

Halsont och omåttligt trötthet

Kategori: Life

När man ska jobba på sin uppsats, så gör man allt annat. Som tentasyndromet. Man blir oerhört ordningsam med allt annat som ska ordnas. Man gör precis allt annat! Jag har tex börjat leta lägenhet, söka jobb som jag egentligen inte har tid med just nu. Precis allt annat än att fokusera på skriveriet. Borde sitta med alla intevjuer och skriva ner allt som sägs! Dags att att egentligen, skriva ett idiotschema som man bara betar av utan några som helst känslor. En planlös robot för man ska orka. Jag tycker det är intressant, detta är ju det som är kul att göra! Så förstår inte varför jag flyr, men det är alltid en själv som sätter käppar i hjulet. Man tvivlar på sin egen kapacitet. Kapacitet på att prestera. Borde egentligen sova så jag kommer upp tidigt men nä nu är man pigg som en uggla på ecstacy! Så försöker jag vara LITE produktiv med att läsa teori och anteckna det jag tycker är väsentligt, vilket man sen dagen efter kollar på och undrar vad man tagit för preparat i midnattstimmen.

Dags att sova och bli effektivare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: